سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کریمه اهل بیت

رهبر انقلاب در مراسم رحلت امام خمینی: تحریف شخصیت امام،تحریف راه امام و منحرف کردن صراط مستقیم ملت است/آنچه میتواند مانع از تحریف شود،باز خوانی اصول امام است/در داخل،بعضی شخصیت امام را حتی در زمان حیات امام تحریف میکردند/ بعد از رحلت امام هم این جریان ادامه داشته.   

یکی از اصول امام،اعتماد به صدق وعده الهی و بی اعتمادی به قدرتهای مستکبراست/این موجب میشد به وعده های مستکبرین هیچ اعتنایی نکند/ ما در قضایای جاری خود داریم لمس میکنیم که نمیشود به وعده مستکبرین و حرفهای جلسه خصوصیشان اعتماد کرد.

خطر تحریف امام،بع عنوان یک هشدارباید در گوش مسئولان،صاحبنظران انقلاب،شاگردان قدیمی امام و علاقمندان این راه باشد/اگر راه امام را گم  کنیم،یا فراموش کنیم،یا خدای نکرده عمدا به کنار بگذاریم،ملت ایران سیلی خواهد خورد.

رهبر انقلاب در مراسم رحلت امام خمینی 94/3/14


نوشته شده در پنج شنبه 94/3/14ساعت 6:2 عصر توسط محبوبه نظرات ( ) |

 

انتظار یعنی ما باید خود را برای سربازی امام زمان آماده کنیم.فکر نکنیم چون امام زمان خواهد آمد،امروز وظیفه ای نداریم. اعتقاد به امام زمان بمعنای گوشه گیری نیست.اگر ما سرباز ایشانیم،باید خود را برای مبارزه با ظلم و بی عدالتی آماده کنیم.         

رهبر انقلاب 81/7/30


نوشته شده در سه شنبه 94/3/12ساعت 10:26 عصر توسط محبوبه نظرات ( ) |

در اقتصاد مقاومتی همزبانی وجود دارد اما مشکل همدلی است/ باید همه باور کنند اگر از ظرفیت داخل استفاده شود،حل مسئله هسته ای آسان میشود/هسته ای الان بصورت گره درآمده/ غیر از هسته ای هم مسائل دیگریست که اگر داخل را تقویت کنیم حل خواهد شد.

در مسائل هسته ای مواضع همان است که علنا اظهار کردیم/دقیقا همان موارد زبانا و کتبا به مسئولان گفته شده/مواضع اساسی نظام اینهاست/ برادران ما مشغول کار و تلاشند،واقعا در این زمینه ها کار میکنند/ باید بر همین مواضع پافشاری کنند و بتوانند مصلحت کشور را تأمین کنند.

 رهبر انقلاب در دیدار نمایندگان مجلس  94/3/6


نوشته شده در چهارشنبه 94/3/6ساعت 11:28 عصر توسط محبوبه نظرات ( ) |

هر حنجره ای که در جهت اختلاف بین مسلمانان حرف بزند بلند گوی دشمن است چه خودش بداند چه نداند/ امروز مسئولان بعضی کشورهای اسلامی دچار خطای باصره هستند و دوست را از دشمن نمیشناسند/ این کشورها دچار ضربه میشوند. 

دیدار قاریان قرآن 94/3/2


نوشته شده در شنبه 94/3/2ساعت 10:54 عصر توسط محبوبه نظرات ( ) |


Design By : Pichak